Konferenciaasztal-választási kisokos (x)

• Szerző: PMM

A konferenciákat és különböző eseményeket bonyolító helyszínek üzemeltetői számára a siker egyik záloga a terem kényelmi és technikai felszereltsége, amelybe természetesen a különféle berendezések, a bútorok is beletartoznak. (x)

konferenciaasztal választás

Egy-egy nagyobb létszámú esemény lebonyolítása nagyszerű lehetőség azon hotelek számára, amelyek megfelelő adottságokkal rendelkező teremmel rendelkeznek, amelyekben szakmai programok és különféle ünnepi események megrendezésére kerülhet sor. Ezáltal nemcsak a nagyrészt kihasználatlan helyiségeket tölthetik meg, hanem a hotelkapacitást is kimaxolhatják. Ennek azonban feltétele, hogy funkcionális és esztétikus konferenciabútorokkal, a Dublino kínálatában kapható konferenciaasztalokkal és székekkel rendezzék be. Cikkünkben összegyűjtöttük, milyen szempontokat kell mérlegelni ezek kiválasztásánál, tartson velünk! 

Milyen az ideális konferencia-helyszín?

Amikor helyszínt keresünk üzleti, szakmai vagy családi-baráti rendezvények számára, először a földrajzi elhelyezkedés alapján szűrjük a rendelkezésre álló ajánlatokat. Ezután a helyszínek felszereltsége alapján zárhatunk ki 1 vagy több lehetőséget, majd annak nézünk utána, valóban azt tudják-e nyújtani az egyes helyek, amit ígértek, illetve amit a rendezvényforma igényel. Ebben a szakaszban nagy jelentősége van nemcsak a technikai feltételeknek – projektor és vetítővászon, videófal, színpad, ruhatár, regisztrációs pult, stb. –, a nyújtott szolgáltatásoknak, hanem a helyszín adottságainak is – rendelkezésre álló alapterület, a helyiség fekvése, megvilágítása, stb. –, továbbá a személyi feltételeknek. 

Könnyen belátható, hogy egy gálavacsora, bankett, műsorral egybekötött rendezvény, egy szakmai program vagy egy esküvő más-más feltételeket igényel. 

A berendezés jelentősége

Az egyes rendezvényhelyszínek a rendelkezésre álló alapterület függvényében jellemzően változó létszámú és tematikájú események megtartására alkalmasak. Éppen ezért a mobilizálhatóság, variálhatóság elsődleges követelmény a konferenciabútorokkal szemben.

Az optimális konferenciaszékek és -asztalok könnyen mozgathatóak, összecsukhatóak és/vagy rakásolhatóak a szállítás és a tárolás, valamint a terem egyszerű és gyors berendezése érdekében.

Minőségi anyagokból készült strapabíró, tartós bútorokra van szükség, amelyek a különböző súlyú és testalkatú résztvevők számára is megfelelőek. A rendezvény típusa függvényében esetenként azonban speciális bútorokra is szükség lehet. 

Igényekre szabott konferenciaasztalok

A szakmai workshopok, konferenciák, szimpóziumok bútorigénye eltérő lehet, mint az étkezéssel egybekötött ünnepélyes rendezvényeké, de esztétikailag, funkcionálisan és a komfort szempontjából megfelelőnek kell lenniük. Előbbieknél szükség lehet a jegyzeteléshez megfelelő, csatlakozókkal ellátott asztalokra, míg utóbbiak esetében büfé- vagy étkezőasztalokra. Ezen igényeknek különféle típusú, méretű, magasságú és formájú asztalok felelnek meg.

Szponzorált cikk (x)