Milyen területeken számíthatunk egy full-stack online marketing ügynökség segítségére? (x)

• Szerző: PMM

A legtöbb valamire való vállalkozás életében egyszer csak eljön az a pont, amikor elgondolkodik azon, hogy érdemes lenne profi szakértők segítségét igénybe venni. Természetesen ez függ attól is, hogy milyen szektorban tevékenykedik az adott cég, milyen célokat tűzött ki, egyáltalán tudja-e, hogy merre szeretne tartani, vagy még megrekedt a kezdeti lépések egyikénél. Akárhogy is, abban biztosak lehetünk, hogy rengeteg előnyre tehetünk szert, ha ezt meglépjük. Miért is? Az alábbi írásunkban érveket hozunk amellett, hogy érdemes segítséget kérni. (x)

online marketing ügynökség

Milyen szolgáltatásokat kínálnak?

Nézzük meg például a 7Blog online marketing ügynökséget, amely teljes digitális palettával áll rendelkezésünkre. Eszerint számíthatunk rájuk a weboldalunk megtervezésénél és a kivitelezésénél egyaránt. Az pedig nem is kérdés, hogy miért olyan fontos jövőálló weboldallal rendelkezni. Ugyanígy, ha gondunk lenne a videós tartalomgyártással, a legjobb profikra bízni, hiszen csúcskategóriás eszközökkel támogathatják vállalkozásunkat.

Ami szintén rengeteg cégvezetőn és vállalkozón kifog, az a hirdetési kampányok, a kreatívok megtervezése, valamint a menedzselésük. 

Manapság egy valamiből úgymond mindenki hiányt szenved, ez pedig sajnos az idő, így korántsem mindegy, hogy hogyan osztjuk be azt a keveset, ahogyan az sem, hogy mire fordítjuk például a vállalkozás feladatait illetően. 

Talán a kezdők szoktak arra hivatkozni, hogy szeretik maguk felügyelni az e-maileket, a számlázást, hajlamosak egyesével kiküldeni a kampányleveleket, holott az online marketingben kulcsfontosságú az automatizáció. 

Nemcsak azért, mert idővel olyan mértékű feladat halmozódik fel, amellyel nem bír el 10 ember sem, hanem mert pont attól lesz áttekinthetetlen és követhetetlen, ha nincsenek automatizációk, hanem csak hektikusan nekilátunk ennek is, majd a következő teendőnek is. S ekkor még nem beszéltünk a lead gyűjtésről, az érdeklődők terelgetéséről.

Miben rejlik egy veterán ügynökség ereje?

Egyrészt hatalmas versenyelőnyt biztosíthat számunkra, mivel nem becsülik le az adatelemzés fontosságát, lényeges felmérni a kulcsszavakat, alaposan meg kell ismerni a piacot, miközben a konkurencia elemzése sem maradhat el. S ilyenkor szoktak olyan érdekes felismerések is születni, amelyek az együttműködés előtt a vállalkozó számára sem voltak egyértelműek. 

Ami szintén erős fegyver, hogy közel 100 martech eszközt alkalmaznak, beleérve a formokat, LMS rendszereket és az AI-t.

Optimalizálás a középpontban

Az adatelemzésnek köszönhetően lehetőség nyílik módosítani a kampányokon, hogy azok egyre jobb eredményeket hozzanak. A magasabb konverzió elérése érdekében a folyamatos csiszolgatás, javítgatás a legcélravezetőbb. 

Érdemes tehát megfontolni az együttműködést a senior szakértőkkel, főként akkor, ha úgy érezzük, hogy megrekedtünk egy szinten, s akkor is, ha biztos alapokkal, felvértezve indulnánk el.

Szponzorált cikk (x)