Tíz éve mindennapjaink része – így lett a magyar családok kedvence a Pepco (x)

Tíz év hosszú idő – pontosan ennyi ideje van jelen Magyarországon a Pepco, az üzletlánc, melynek neve mára szinte minden hazai család számára ismerősen cseng. A Pepco 2015 májusában nyitotta meg első üzletét a budapesti KÖKI Terminálban, és azóta szinte észrevétlenül vált a hétköznapok meghatározó szereplőjévé. Jelen volt az első közös otthon berendezésénél, a babakelengye kiválasztásánál, az iskolakezdés izgalmaiban vagy éppen a szezonváltáskor szükségessé váló ruhatárfrissítéskor. A Pepco a mindennapok apró pillanatait teszi szebbé azzal, hogy stílusos termékeket kínál mindenki számára elérhető áron. (x)

A magyar családok kedvence a Pepco

Közösség, a növekedés mögött

Az elmúlt évtizedben a Pepco dinamikusan fejlődött, ma már több mint 260 üzlettel van jelen országszerte. A magyar Pepco hálózatban évente közel 30 millió vásárlás történik, és termékei több mint kétmillió háztartásban megtalálhatók – ez is azt mutatja, hogy a márka mennyire jól ismeri a vásárlók igényeit. A vállalat képes folyamatosan megújulni: 2023-ban például teljes arculatváltáson esett át, hogy ne csak a termékei, de a megjelenése is igazodjon a vásárlók változó elvárásaihoz.

„2015 májusában nyitottuk meg első üzletünket Budapesten, és alig 2,5 év leforgása alatt már több mint 100 helyszínen szolgáltuk ki vásárlóinkat országszerte. Bár a koronavírus-járvány átalakította a vásárlói szokásokat, a Pepco népszerűsége továbbra is töretlen. Ez a rendkívül kedvező árainknak, a közel 2000 munkatársunk elhivatott munkájának, és nem utolsósorban a vásárlóink megingathatatlan márkahűségének köszönhető” – mondta Potyi Gergely, a Pepco magyarországi operatív igazgatója.

A magyar családok kedvence a Pepco

Egy európai márka, aki mindenkihez szól

A Pepco nemcsak a vásárlók szívét nyerte el, de meghatározó európai szereplővé is vált: a vállalat jelenleg több mint 30 000 munkatársat foglalkoztat 18 európai országban – köztük közel 2000 főt Magyarországon. Érdekesség, hogy a legkisebb lélekszámú magyar település, ahol Pepco üzlet működik, kevesebb mint 1000 lakossal bír – jól mutatva, hogy a márka valóban mindenkihez szólni kíván, a nagyvárosoktól a kisebb településekig.

A magyar családok kedvence a Pepco

A Pepco számára fontos a közösségek támogatása, amit jótékonysági kezdeményezéseken keresztül valósít meg. Az egyik ilyen kiemelkedő akció a „Jótékonysági plüssmackók”, amely során limitált kiadású plüssmacik megvásárlásával a vásárlók is hozzájárulhattak gyermekeket segítő szervezetek munkájához. A program keretében befolyt profitot jótékony célokra fordították – a Pepco így nemcsak termékeivel, hanem társadalmi felelősségvállalásával is értéket teremt.

A magyar családok kedvence a Pepco

Emellett a fenntarthatóság is egyre nagyobb szerepet kap a vállalatnál: a kínálatban egyre több újrahasznosított vagy környezetbarát anyagból készült termék található.

A magyar családok kedvence a Pepco

Mit keresnek leggyakrabban a magyar háztartások a Pepco-ban?

Vannak termékkategóriák, amelyek hallatán egyértelműen a Pepco jut eszébe a vásárlóknak: ilyenek a baba- és gyermekruházati cikkek, lakásdekorációk, iskolai írószerek, valamint a konyhai és fürdőszobai kiegészítők. A legnépszerűbb termékek között megtalálhatóak a dekoratív fedeles gyertyák, a nedves törlőkendők vagy éppen a játékkisautók – ezek évek óta a vásárlók kedvencei. A szezonális kínálatban a felfújható medencék, buborékfújók és kerti eszközök vezetnek. Ha összeszámolnánk csak az elmúlt évben eladott Pepco-ajándéktasakokat, szinte minden magyar karácsonyi ajándék becsomagolásra kerülhetne. Az eladott hibajavító szalagok mennyisége pedig akár egy teljes tanév házi feladatait is képes lenne kijavítani.

A magyar családok kedvence a Pepco

A Pepco ma már nemcsak egy bolt, hanem egy biztos pont a mindennapokban – ahol mindig találni valamit, ami hasznos, szép vagy éppen örömet szerez. A tízéves jubileum ennek az állandó jelenlétnek és a vásárlókkal kialakított különleges kapcsolatnak a megünneplése – hiszen a márka a magyar családokkal együtt fejlődött.

Szponzorált cikk (x)