Az ügynökség elintéz mindent, vagy mégsem? (x)
A marketing kiszervezése nem azt jelenti, hogy az ügynökség majd elintéz mindent. A cégvezetőnek nem szabad kiengednie a kezéből a saját sikereit. (x)
Biztos alapok nélkül az ügynökségek sem tudnak csodát tenni. Az olyan szakképzett marketinges csapat, mint például a Follow Marketing csapata, segíthet a célok elérésében, azonban a cég irányítását nem veszi át.
A weboldal szerepe
Fontos hangsúlyozni, hogy egy jól optimalizált és megtervezett weboldal az online jelenlét alapja. Ez az, ahova a célközönség ellátogat, miután látja a hirdetést. Azonban ha a weboldal lassan töltődik be, illetve nehezen navigálható, valamint nem esztétikus és felhasználóbarát, akkor valójában mindegy, mennyi pénz került elköltésre különböző kampányokra, azok nem lesznek sikeresek.
Komoly bevételkiesést jelent, ha a látogatók a weboldalra érkezve lemorzsolódnak. Nem szabad megfeledkezni arról, hogy a honlap reprezentálja hűen a márkát.
A kreatív anyagok
A videók és a képek erőteljesebben hatnak az érzelmekre, és egyszerűbben meg lehet velük ragadni a célközönség figyelmét. Ezt fontos szem előtt tartani annak érdekében, hogy a kampány sikeres legyen. Szóval ne csak a hirdetés szövege legyen jó minőségű, hanem a hozzá kapcsolódó képek és videók is. Ezen a téren is a minőségre kell törekedni.
Hosszú távú megtérülés
A kampány indulását követően nem érdemes azonnal csodát várni. Úgy kell inkább erre tekinteni, mint egy építkezésre, amelyhez szükség van megfelelő alapokra. Előfordulhat, hogy az első hirdetések után nincsenek azonnali eredmények, azonban ez nem azt jelenti, hogy az online marketing nem jó. Csupán idő kell hozzá. Azt is figyelembe kell venni, hogy nincs egy univerzális megoldás, azonban az biztos, hogy a jól megtervezett és kivitelezett kampányok idővel meghozzák az eredményt.
Továbbá az ügynökség javaslataira nyitottnak lenni, hiszen a szakemberekből álló csapat folyamatosan figyelemmel kíséri az online marketing változó világát. Érdemes alkalmazkodni az új trendekhez és technológiákhoz. A sikerhez folyamatosan tartalmakat kell gyártani, különböző típusú hirdetéseket kell futtatni és célszerű fejleszteni a weboldalt. Ezekben mind segíteni tud egy olyan képzett marketinges csapat, mint a Follow Marketing.
A lényeg, hogy minden lépést alaposan meg kell fontolni, és tudatosan kell alakítani a stratégiát az ügynökséggel együtt. A sikeres online marketing alapja a rendszeres kommunikáció, az együttműködés és a visszajelzések.
Mindemellett arról sem szabad megfeledkezni, hogy hiába jó az online marketing, ha az ügyfélszolgálat borzalmas. Egy rossz ügyfélszolgálatot a legjobb kampány sem tud kompenzálni. Egyfajta tükröt mutat a vállalkozásról. Szóval a sikerhez elengedhetetlen a magas színvonalú ügyfélszolgálat.
Szponzorált cikk (x)