A hatékony iroda költöztetéséhez szakszerű tudás szükséges (x)
A cégek életében is rendkívül örömteli a fejlődés érzésének megtapasztalása, azonban ez olykor rengeteg pakolással és szervezéssel jár. Miért mondjuk ezt? Mert a csapat bővülése új irodába szólíthat minket, ami bizony komoly feladatok elé állíthat. (x)
Bízd az irodád profi szakemberekre!
Amikor lelassítasz egy pillanatra, körbenézel az irodában és meglátod a temérdek holmit, valószínűleg egyből felmerül benned a kérdés, hogy vajon mindezt hogy fogjátok az új helyszínre cipelni. Az irodaköltöztetés folyamatát jelentősen megkönnyíti, ha egy nagy szakértelemmel rendelkező költöztető céghez fordulunk.
A Visszuk.hu csapata büszkén elmondhatja, hogy több, mint 10.000 négyzetméternyi iroda költöztetését vezényelte már le sikeresen, és nem ritka, hogy magánkórházak vagy múzeumok teljes áthelyezése is a porondra kerül. A szakértői gárda szüntelenül azon fáradozik, hogy minél több terhet vegyen le az ügyfelek válláról, és az együttműködést elégedetten zárhassák.
Az irodaköltöztetés egy rendkívül komplex munkának tekinthető, amelynek több aspektusát kell megvizsgálni az előkészületek alatt. A hatékonyság érdekében jellemzően sor kerül egy ingyenes helyszíni felmérésre, amikor a szakemberek megismerkednek az iroda állapotával, a berendezésekkel és az őket fogadó körülményekkel. Ezen információk birtokában születhet meg a hiteles és releváns paramétereken alapuló ajánlat.
A csomagolás fontossága
A lakossági költöztetések során sem lehet elégszer kiemelni, hogy érdemes kellő figyelmet fordítani a csomagolás fázisára, illetve célszerű ezt a lépést tudatosan beépíteni a menetrendbe.
Ez az irodahelyiségek szempontjából hatványozottan igaz, mivel a precíz pakolással rengeteg időt spórolhatunk meg a későbbiekben. Ugyanis ha rendszerezve helyezzük el a tárgyakat és a dokumentumokat a dobozokban, majd azokat szépen fel is címkézzük, megkönnyíthetjük az új állomáson történő berendezkedést.
Az még jobb, ha a dobozokat sorrendbe is állítjuk annak függvényében, hogy melyikkel akarjuk kezdeni a kipakolást, vagy melyik szállítása a legsürgősebb.
Az efféle információkat mindenképp adjuk át a szakembereknek, hogy a kéréseinkhez mérten tudják kialakítani a munka ritmusát. Emellett a csomagolóanyagok minőségére is fektessünk hangsúlyt. Senki sem szeretné, hogy a silány fóliákból adódóan sérüljenek meg az ingóságaink.
Hogyan befolyásolja az iroda mérete az árakat?
Néhányan attól tartanak, hogy a nagy alapterülettel megáldott irodahelyiségek költöztetése horribilis árakat szül. A kettő nem feltétlenül jár együtt, mivel jobbára nem a méret, hanem a szállítandó tárgyak listája és mennyisége gyakorol hatást az árazásra.
Ez logikusnak tűnhet, mert olyan eset is létezik, amikor egy óriási irodában csak pár darab bútor helyezkedik el, míg egy kisebb helyiség tele van zsúfolva mindenféle eszközzel. A szakemberek erről is teljes körű tájékoztatást adnak, így bátran tegyük fel nekik a kérdéseinket, hogy zökkenőmentes legyen az iroda költöztetése!
Szponzorált cikk (x)